Keep it simple..., Small&Trendy

Scrisoare deschisă domnilor de la Mega Image

Dragii mei,
Sunt una dintre multele mame care au aflat pe pielea lor ce departament bun de marketing şi pr aveţi. Sincer, oamenii ăia merită o primă. Îşi fac treaba perfect. Perfect pentru voi. Căci nu exista campanie cu cartonaşe pe care noi s-o fi ratat. Am toate vieţuitoarele oceanelor, toate animalele de curte, toţi dinozaurii lumii înghesuiţi în sertare. Bonurile aferente le-am aruncat din păcate. Sau din fericire, pentru psihicul meu. Vă mărturisesc că pe undeva, de data asta am sperat să scap. Adică, pe bune, copilul meu nu a căzut pe spate nici măcar la Disneyland, acolo, la mama lor. A personajelor. Acolo nu a ţinut să vadă parada şi nici nu a făcut poză cu Mickey Mouse decât împins de la spate. Iar la „Neînfricata” a refuzat să calce. „E pentru fetiţe, mama! Dăă…” Eram convinsă aşadar că măcar de data asta fiul de aproape 11 ani va considera că personajele din desenele animate sunt sub demnitatea lui de pre-adolescent. M-am înşelat, uitând că piaţa o fac clienţii. În cazul nostru, domnişoarele din clasa lui, care au decis că şi această campanie e în trend. Şi uite cum, în fiecare zi, ele cer, fiul vrea iar eu plătesc. Şi nu pot lupta cu asta. Că-mi iau eu cartonaş roşu şi nu vreau. Vin însă cu o rugăminte. Din experienţa anilor trecuţi ştiu că invariabil ajung să nu mai am unde să pun pungile de pufuleţi-chipsuri-plicuri de cafea instant-compoturile de caise. Aţi putea, vă rog, să faceţi oferta de cartonaşe la… duş geluri Dove? Sau Nivea? Sau la pastă de dinţi? Sau măcar la dresurile alea lycra colorate, că tot le dau târcoale? Sau la orice produse destinate mamelor? Măcar să fie profitabil pentru toate părţile implicate.
Vă mulţumesc.

Cu drag, disperare şi speranţă,
O mamă cu albumul încă mult prea gol

Facebook Comments

Previous Post Next Post

S-ar putea să-ți placă și

Nu sunt comentarii

Comenteaza